Ξηροί καρποί & Γυμναστική: Ένα Πετυχημένο Δίδυμο!

Οι ξηροί καρποί ανά τους αιώνες, αποτελούν μία από τις θρεπτικότερες πηγές ωφέλιμων συστατικών και στοιχείων για την ανθρώπινη διατροφή, ιδίως δε, όσων ασκούνται τόσο πνευματικά όσο και σωματικά. Οι ξηροί καρποί συνδυαστικά με την συστηματική εκγύμναση, μπορούν να προσφέρουν έναν μοναδικό συνδυασμό γεύσης και θεμιτών αποτελεσμάτων που θα εκτινάξουν την άσκησή σας στα ύψη.

Οι πιο διαδεδομένοι ξηροί καρποί για τους αθλητές είναι εδώ και χρόνια τα αμύγδαλα, μια και είναι πλούσια σε ασβέστιο, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά, συστατικά άκρως απαραίτητα για την σωστή λειτουργία του μέσου ατόμου. Ωστόσο, υπάρχουν μερικοί ακόμα ξηροί καρποί ‘διαμαντάκια’ για την ενίσχυση του ασκούμενου οργανισμού.

Μερικοί εξ’ αυτών είναι τα αμύγδαλα Μακαντάμια, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη Β1 (θειαμίνη), η οποία συμβάλλει στην παραγωγή υγιών μυών, ενώ παράλληλα με τα καλά μονοακόρεστα λιπαρά που περιέχουν αποτελούν έναν σπουδαίο σύμμαχο για την ομαλή λειτουργία της καρδιάς.

Εξίσου νόστιμη επιλογή είναι και τα καρύδια πεκάν, πλούσια σε βιταμίνη Ε και Β1, συμβάλλοντας στην αποδοτικότερη λειτουργία του μεταβολισμού, γεγονός που απασχολεί αρκετό κόσμο που στοχεύει στην απώλεια βάρους. Δε θα μπορούσαν να παραληφθούν και τα κάσιους τα οποία είναι ο ιδανικός σύμμαχος για καλύτερη αντοχή, πλούσια σε Μαγνήσιο και Σίδηρο.

Και για όσους προτιμάτε μία πιο εναλλακτική εκδοχή, μπορείτε να καταναλώσετε μια μικρή ποσότητα από σπόρους τσία (chia), μέσα σε ένα απολαυστικό smoothie ή και στο γιαούρτι σας, λίγο πριν την άσκησή σας. Φυσικά, ένα ακόμη σνακ πριν τη γυμναστική, που ρυθμίζει τον μεταβολισμό και μετατρέπει το λίπος σε ενέργεια, είναι και η βρώμη την οποία μπορείτε να την καταναλώσετε σε οποιοδήποτε πιάτο της ημέρας σας σε πλήθος απολαυστικών συνταγών. Δοκιμάστε επίσης μία πράσινη σαλάτα με κινόα ή λιναρόσπορο μία περίπου ώρα πριν από την άσκησή σας για ακόμα μεγαλύτερα οφέλη.

Επισκεφθείτε την σελίδα e-nuts.gr και επιλέξτε μέσα από μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων, εκείνους τους ξηρούς καρπούς που ταιριάζουν στις γευστικές προτιμήσεις σας και αποτελούν σύμμαχο για μεγαλύτερη απόδοση της καθημερινής σωματικής σας ρουτίνας.

 

ΠΗΓΕΣ
www.onmed.gr/diatrofi/story/371305/

www.meygeia.gr/7-trofes-pou-mporite-na-katanalonete-prin-tin-proponisi/

www.lifezone.gr/nea-kai-erevnes/diatrofi-adynatisma

 

Επιμέλεια άρθρου: Ελένη Νοταρίδου

Share this post

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

18 − eight =