Κάμπινγκ και ξηροί καρποί!

ΕΞΥΠΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ CAMPING!

 

Καλοκαιράκι έρχεται και μαζί του πλησιάζει η στιγμή που θα επισκεφθείς τη Φύση, επιλέγοντας να κλείσεις το ομορφότερο πεντάστερο με θέα τη θάλασσα και το απόλυτο γαλάζιο του ουρανού. Κοινώς, είσαι πανέτοιμος για camping. Πέραν του εξοπλισμού και των απαραίτητων εφοδίων όμως, σημαντικό είναι και το φαγητό που θα καταναλώσεις τις ημέρες που θα επιλέξεις να κατασκηνώσεις σε κάποιο camping. Αρχάριος ή μη, γνωρίζεις ότι τρόφιμα τα οποία δεν αντέχουν εκτός ψυγείου, όπως πχ γαλακτοκομικά αποτελούν απαγορευτικές επιλογές. Υπάρχουν ωστόσο, πολλές έξυπνες και συνάμα υγιεινές λύσεις που μπορείς να επιλέξεις.

Εκτός της ξηράς τροφής, που ενδείκνυται να έχεις μαζί σου, σημαντική πηγή καλών θερμίδων, αλλά και ενέργειας είναι με διαφορά οι ξηροί καρποί και τα αποξηραμένα φρούτα. Μπορούν να διατηρηθούν εκτός ψυγείου χωρίς να αλλοιωθούν, ενώ παράλληλα είναι πολύτιμη πηγή βιταμινών και φυτικών ινών, στοιχεία που είναι άκρως απαραίτητα την περίοδο που κατασκηνώνει κανείς, μια και οι επιλογές είναι κάπως περιορισμένες.

Επιπλέον, αποτελούν μια νόστιμη και γευστική λύση, δεν καταλαμβάνουν πολύ χώρο στο ήδη φορτωμένο σου σακίδιο, ενώ ταυτόχρονα σε βοηθούν να αναπληρώσεις την χαμένη ενέργεια της ημέρας, χρωματίζοντας τα γεύματά σου. Ιδανική επιλογή για το camping είναι τα αποξηραμένα φρούτα, όπως τα αποξηραμένα δαμάσκηνα που συντελούν στην καλή λειτουργία του εντέρου, το οποίο επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, πόσο μάλλον από την αλλαγή περιβάλλοντος. Είναι χορταστικά χωρίς να περιέχουν πολλές θερμίδες, ενώ περιέχουν βιταμίνη C που βοηθάει το δέρμα κατά της αντιγήρανσης.

Μία ακόμη έξυπνη λύση, είναι κι ένα χορταστικό mix ξηρών καρπών πλούσιο σε ιχνοστοιχεία, βιταμίνες και φυτικές ίνες, το οποίο μπορεί κανείς να το προσθέσει στις σαλάτες του ή και στο πρωινό του, απολαμβάνοντας ακόμη περισσότερο τις ευεργετικές ιδιότητες των ξηρών καρπών που το απαρτίζουν. Και για πιο εναλλακτικούς συνδυασμούς, τι καλύτερο από μία σαλάτα με κινόα, μία εξαιρετική υπερτροφή που είναι εύκολο και γρήγορο να μαγειρευτεί, χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερη προετοιμασία. Περιέχει άλλωστε φλαβονοειδή που βοηθούν στην καλή ψυχολογία, ενώ έχουν και αντικαρκινικές ιδιότητες. Παράλληλα, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, δίχως να περιέχει γλουτένη, συστατικό που μπορεί να προκαλέσει φουσκώματα και πρηξίματα, γεγονός που δεν το θέλουμε και ειδικά στην παραλία.

Αν λοιπόν, ετοιμάζεσαι κι εσύ να εξερευνήσεις τη Φύση επιλέγοντας το camping ως καλοκαιρινό προορισμό, δεν έχεις παρά να πάρεις το σακίδιο, τον εξοπλισμό και τα e-nuts σου και είσαι έτοιμος να απολαύσεις ξέγνοιαστα και υγιεινά τις διακοπές σου!

Καλό Καλοκαίρι!

Πηγές:

  1. https://www.mamapeinao.gr
  2. https://www.madameginger.com
  3. https://www.itrofi.gr/
Share this post

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12 − ten =