Επιστροφές προϊοντων

Επιστροφές σε προϊόντα δεν γίνονται δεκτές διότι το διακινούμενο προϊόν δεν είναι κατάλληλο προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο λόγο δικής μας υπαιτιότητας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ

–       Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης.

–       Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε ή σε ποσότητα μεγαλύτερη από αυτή που παραγγέλθηκε, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του e-nuts.gr

–       Σε κάθε περίπτωση αποστολής προϊόντος κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του e-nuts.gr

Στις ανωτέρω παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις, το e-nuts.gr μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται είτε να επαναγοράσει ίσης αξίας προϊόντα, είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε είτε στα τηλέφωνα μας είτε μέσω email.